Gastenboek

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
 

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
10 berichten.
Carin en Pieter uit Sint Jansklooster schreef op 14 mei 2015 om 11:28
Beste Willie,
Jouw behandeling van Senna, onze Appenzeller hond, heeft tot goed resultaat geleid. Jij concludeerde dat Senna als kleinste en jongste uit het nest veel tekort is gekomen. Het homeopathisch middel dat jij voorschreef, heeft ervoor gezorgd dat Senna rustiger en zelfverzekerder is geworden. Ook jouw tips hoe om te gaan met haar overenthousiast aandacht vragen, hebben geholpen. Wij zijn blij dat wij je hebben ingeschakeld. Hartelijk dank mede namens Senna, Carin en Pieter
heidi uit joure schreef op 9 februari 2015 om 06:52
hoi willie

hierbij wou ik je nog even bedanken voor wat je voor mijn paard sarita hebt gedaan
ze is helemaal van haar diaree af
en haar tranende ogen (ondanks dat het een aangeboren afwijking is ) zijn zo goed als droog
en ook de onrust die ze op stal had is veel minder geworden
ik ben hier heel erg blij mee

groetjes heidi
machteld uit Burgum schreef op 18 januari 2015 om 12:58
Hallo Willie ,
Ik heb je opleiding op afstand via je moeder mogen volgen. Mijn petje af voor je inzet en doorzettingsvermogen naast gezin en baan .De website geeft een helder , kort en vooral duidelijk beeld waar je enthousiasme en liefde voor dieren uitspreekt. Ik zal t.z.t. contact opnemen met je voor mijn kat. Succes ! Machteld van der Steen
Geeske de Haan uit Marknesse schreef op 17 januari 2015 om 20:11
Hoi Willie,
Je website ziet er super uit, duidelijke uitleg over de werking van homeopathie en hoe jij daar mee werkt. wens je veel succes!
Cornelieke schreef op 17 januari 2015 om 17:29
Lieve Willie,
Het ziet er goed uit! Complimenten hoor!
Je gaat het vast heel druk krijgen want de praktijk wijst voor zich.
Ook mij heb je met mijn hond en paard enorm goed geholpen. Mijn dank nog daarvoor.
Heel veel succes, maar dat gaat vast lukken!!!
Liefs Cornelieke
Manon Plat uit Tollebeek schreef op 17 januari 2015 om 10:52
Hoi Willie,
Het is een rustige mooie overzichtelijke site geworden, super. Heel veel succes gewenst!
Nicole van der Steen uit Emmeloord schreef op 17 januari 2015 om 10:41
Mooie en duidelijke website.
De kleuren zijn fijn om te zien, lekker rustig.
Veel succes!
Magda Klaver uit Almere schreef op 16 januari 2015 om 08:52
Ha Willie,

Wat een mooie site is dit! Stijl en kleuren passen heel mooi bij het onderwerp. Super!

Ik wens je heel veel succes!!

Groetjes,
Magda
anoesjka uit rutten schreef op 16 januari 2015 om 08:06
Dankzij homeopathie is onze hond redbull weer speels en eet weer normaal.Hij moest soms wel 3 of 4 x per dag overgeven en was zo mager als wat. Nu houd hij alles binnen en begint weer een beetje aan te komen.We zijn er nog niet maar gaat de goeie kant op. Bedankt Willie voor de super goeie zorg.
Homeopathie & Dier schreef op 14 januari 2015 om 13:53
Welkom op mijn website.

Ik stel het op prijs wanneer je een reactie op mijn website achterlaat.
Dit kan gaan over je ervaring met homeopathie, mijn behandelwijze en/of de website zelf.

Natuurlijk zijn tips ook welkom om mijn website te verbeteren.

Met vriendelijke groet,
Willie